Kho Sok, Kho Phi Phi & Kho Phangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Vlastuin - WaarBenJij.nu Kho Sok, Kho Phi Phi & Kho Phangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Vlastuin - WaarBenJij.nu

Kho Sok, Kho Phi Phi & Kho Phangan

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Hier weer een bericht, ben afgelopen nacht weer aangekomen in Bangkok.

Bedankt voor alle leuke berichtjes..:-)

De nachttrein was een ervaring opzich, je zit voor 12 uur met veel mensen in dezelfde coupon en op een gegeven moment worden de bankjes omgetoverd tot bedden. Zie ook de foto van mijn bed.

Na aankomst van bestemming, werden we opgewacht door 2 mini busjes, deze bracht ons naar de volgende bestemming. Waar we vanuit die bestemming met de boot naar Kho Sok werden gebracht.
Voordat we aankwamen in Kho Sok, hebben we een aantal stops gemaakt, eerst bij een grot om vleermuizen te spotten. Was erg leuk, vervolgens stopte de boot in het meer en konden we een duik in het water nemen. Vervolgens varen we naar onze eindbestemming voor vandaag Kho Sok. Tik op google Kho Sok National park in en je ziet afbeeldingen. Het is er echt prachtig, ver van de bewoonde wereld, er staan ongeveer 30 huisjes in het water en je hebt er verder niks.
Nog een kleine ontmoetingsruimte, waar je kan eten en chillen.

Eenmaal aangekomen, ben ik gaan zwemmen in het water en na het avondeten gingen we wilde apen spotten. Zowaar een aantal gespot.

De volgende dag ging ik met nog wat andere een stuk zwemmen en na het ontbijt gingen we verder na de volgende bestemming.
Eerst met de boot een aantal uur gevaren, overigens is het regenseizoen, dit hebben we allemaal geweten tijdens de bootrit regende het keihard. Eenmaal op het vast land aangekomen, ging onze reis verder met de 2 busjes en eind van de dag kwamen we aan in het volgende hostel. Eerst gingen we met z'n allen naar Monkey town, om apen te spotten die letterlijk uit je hand eten en naast je lopen. Ik heb wat pinda's gekocht en een aantal eten gegeten. (Zie foto)
Vervolgens werd je in de gelegenheid gesteld om zelf wat te gaan ondernemen, ik ben met een aantal mensen olifant gaan rijden. Echt gaaf!

Na Kho Sok, zijn we verder gaan reizen naar Kho Phi Phi. Het regende helaas bij aankomst, gelopen naar het volgende hostel en daar de tas in de kamer gezet en vervolgens in het dorpje rondgelopen.
's Avonds zijn we met z'n allen naar een feest geweest op het strand, echt leuk en te zien hoe het er hier aan toe gaat.

Door de regen de volgende dag gingen de activiteiten helaas niet door, vanwege het gevaar dat door de harde wind de boot zou omslaan.

Na 2 dagen Kho Phi Phi, zijn we naar Kho Phangan gegaan.
We zijn 3 dagen op Kho Phangan gebleven, echt super leuk eiland.
Lekker relaxed aan het strand gelegen en als afsluiter naar de full moon party geweest. Echt super!

Gister (donderdag) stond de hele dag in het teken van terug reizen naar Bangkok. Daar ben ik afgelopen nacht aangekomen en vertrek ik met een paar uur naar het vliegveld. En dan ga ik eindelijk naar Australie..:-)
Erg veel zin in.

Liefs,
Inge

• 10 Oktober 2014 - 10:37

Marije:

Wow Inge! Ziet er gaaf uit; enjoy :-) Ben alweer benieuwd naar je belevenissen in Ozzie! Groet, Marije

• 10 Oktober 2014 - 13:08

Iris:

Heer Inge!!
    Wat gaaf om te lezen wat je allemaal al hebt meegemaakt. Op naar Australië :)
    Ga lekker genieten van het avontuur.
    Xx Iris

• 10 Oktober 2014 - 14:46

Hendrien Davelaar:

Leuk om je verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wat een bijzondere ervaringen allemaal. Wens je veel plezier in Australië en goede reis.
    Gr. Errie&Hendrien

• 10 Oktober 2014 - 21:53

Wil Vlastuin:

Hoi Ing, wat heb je het naar je zin. Super om te lezen wat je allemaal beleeft daar. Als je dit leest ben je op de plek war je eigenlijk wil zijn. Maak er 5 mooie weken van en geniet van alles xxxmam

• 11 Oktober 2014 - 09:26

Anita:

Super ing!
    Op naar het volgende avontuur!
    Xx

• 11 Oktober 2014 - 18:13

Janka:

Je gaat lekker Ing! Australië it is! Have fun. Lfs janka

• 11 Oktober 2014 - 18:34

Nadine:

Leuk om weer een verslag te lezen ing!
    Hopelijk snel weer een leuk bericht uit Australië!

• 11 Oktober 2014 - 22:24

Gerda P:

Inge wat leuk dat je je reis ervaringen deelt en erg leuk om te lezen. Geniet van je ontdekkingstocht in Australië Inge!

• 13 Oktober 2014 - 16:02

Tet:

Hoi Inge, leuk om te lezen wat je allemaal doet, ziet en meemaakt. Ook de foto's zijn erg leuk om te zien. Geniet er lekker van en houd ons op de hoogte!

• 13 Oktober 2014 - 16:52

Renaat:

Letterlijk aan de andere kant van de wereld. En zo ziet het er ook uit. Heel gaaf joh. Leuk om steeds mee te lezen over je avonturen en de bijbehorende plaatjes te zien.

Kijk uit naar je volgende blog.

• 14 Oktober 2014 - 13:52

Alie:

Hoi,

Ziet er echt schitterend uit en wat een spannende verhalen. Om jaloers op te worden in hier het natte Nederland. Geniet ervan en hou ons op de hoogte.

Groeten Alie